Nu räcker det !

Nu orkar jag ärligt talat inte mer, jag mår piss och vill inte se ut såhär längre.
Jag har nu tagit till sista chansen, jag har kontaktat en rådgivare på cambridge som jag hoppas kan hjälpa mig att tappa en massa kilon snabbt men ändå långsiktigt.
Jag vill kunna gå i shorts i sommar utan att skämmas, jag vill kunna bada utomhus, vilket jag ej gjort på ca 4 år. Jag vill kunna gå i en tajt tshirt utan att allt väller över.
Jag som alltid haft en snygg kropp som jag varit stolt över, hur kunde jag låta mig själv förstöras.
Nu hoppas jag att detta kommer hjälpa mig, jag vill inget hellre. Det kommer garanterat att vara tufft men det kommer vara värt det till 100 %.
Jag tänkte ni skulle få följa min resa här på bloggen, min tanke är att starta så fort som möjligt.
Även om jag ej fått svar från denna rådgivare så får jag börja själv på måndag med annat. eftersom jag vill nå mitt mål så fort som möjligt så måste jag börja så fort som möjligt.
Önska mig lycka till
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0