Dag 2 del 2

Jag håller ut !
Det är jätte jobbigt just nu då jag är extremt sugen på mat, läskigt hur hjärnan kan spöka med en. Jag har då aldrig varit sugen på så mycket olika maträtter förut.
Jag ska ta och skriva ner alla så jag kan laga dom när jag är klar, jag fattar bara inte hur jag ska klara 59 dagar till minst. Det är helt galet, jag måste göra en nedräkning eller någonting. Det jobbigaste är att inte tugga tycker jag, jag kommer njuta när jag väl får göra det igen.
Jag hoppas att jag gå ner fortare än vad jag planerat så jag får äta fortare :D Jag måste hålla ut för min egen skull, kan andra så kan jag. Så svårt kan de ju inte vara, det här är min sista chans !
Jag ska klara det här, för mitt eget bästa och för att jag vill. Jag vill se ut som jag en gång gjorde, jag vill kunna bada ute på stranden.
Varför jag vill och kan :
# Jag vill kunna gå ute och känna mig bekväm
# Vill kunna känna mig attraktiv
# Vill att folk ska se mig
# Jag vill kunna bada ute
# Jag vill orka mera
# Jag vill inte bli hackad på mera om min övervikt
 
Detta var bara några punkter jag kom på på rak arm men det är så mycket jag vill, jag längtar tills jag kan sätta på mig något tajt igen.
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0