Bingolotto :)

Slutar kl 16 idag så då blir det direkt hem och laga mat sen senare på eftermiddagen ska vi hem till min syster och spela bingolotto, jag kommer inte ihåg sist jag spelade binglotto. Det var iaf ett bra tag sedan eftersom jag inte ens kommer ihåg det. Vissa tycker att man är pensionär men kan unna dom den, jag tror iaf att det kommer bli roligt. Haha tänk om jag skulle vinna mycket då skulle nog alla som sagt att jag är pensionär som spelar bingolotto också börja spela eller vad tror ni?

Snart slut på denna jobbdag, jag hoppas verkligen inte på några köer påvägen hem. Det tar bara tid men hellre sitter jag i kö än åker kommunalt. Jag har verkligen blivit bekväm med att åka bil så jag fortsätter med det, Ganska dyrt men värt de.
Jag trodde binglotter skulle vara mycket dyrare, det är inte billigt men heller inte dyrt. Kanske man ska satsa på att spela varje vecka haha.

Nu ska jag återgå, får se om man kan gå hem tidigare det är ganska segt på jobbet idag men får hoppas på lite mer rull snart. Man blir bara seg när det inte händer så mycket men folk har väl inga pengar kvar efter jul, jag vet iaf att jag inte har det :p
Ha de bra
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0