Nu äntligen !

På lördag smäller det ! Jag har fått ett inbokat möte med en cambridgerådgivare som kommer hjälpa mig att gå ner i vikt. Hon kontaktade mig idag och vi bestämde en tid. Kändes skönt att det gått så fort, jag hade gärnat träffat henne denna vecka men jag jobbar så sent.
Idag har jag även varit på min andra intervju på santander vilket gick jätte bra, nu skall dom endast prata med dom referenser jag lämnat så får vi se efter det.
Jag tror att jag gjorde ett bra intryck, jag var inte ett dugg nervös och det var otroligt lätta personer att prata med.
Kanske har det med att jag själc har den sociala biten och att jag kan prata för mig som gör det enkelt. Jag måste verkligen sluta ser ner på mig själv.
Nu ska jag göra de sista på jobbet innan det är dags för hemgång, har huvudvärk så ska eventuellt gå lite tidigare. pomtus erbjöd sig att stanna över en stund så jag fick gå hem, jätte snällt av honom tycker jag.
Nu hoppas jag att dom tycker tim och mikaela säger bra saker om mig imorgon och att menigo tycker om mig på torsdag. Det känns som att jobben börjar rulla in lite för enkelt, eller så e de helt enkelt jag som en suverän ;)
Ha de bra
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0