Ska jag ge detta ett nytt försök?

Ny blogg, nya vänner och ett ganska annorlunda liv sen sist.
Jag jobbar nu heltid på Mekonomen gärdet, jag och min sambo satsar verkligen på att köpa bostad. Min bästa vän Morgan har gått bort och vänner har försvunnit men nya underbara har kommit in i mitt liv. Jag känner äntligen att oturen har börjat vända.
Detta år har haft många nedgångar som har varit extremt jobbiga men som sagt så börjar det verkligen bli bättre nu. Kanske blir 2012 mitt år, jag satsade nog alldeles för hårt på 2011.

Julen har varit underbar med god mat och en underbar familj, fick mycket som jag önskat mig men gladast blev jag för kondensatormikrofonen jag fick av Mattias. Nu kan jag äntligen börja spela in min musik på allvar!
Träning och diet har inte gått något vidare bra men som sagt 2012 kanske är mitt år, får försöka satsa på det.

Jag kanske ska satsa på detta bloggande, hittils har det ju inte gått. Jag har bara tappat lusten hela tiden men nu kanske det äntligen kommer gå lite bättre :D
Jag får sörsöka så gott det går.
Simma lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0