Bones, Bones, Bones !

Är helt besatt, jag och Mattias kan inte sluta titta. Detta är typ det 5:e avsnittet i rad vi är inne på, vi har redan kollat igenom 6 säsonger. Har nog aldrig gillat en serie så mycket, man lever sig in i situationer och i rollfigurerna. Vi jämnför oss själva med någraa av karaktärerna, jag kan inte vänta tills jag får se nästa säsong.
Imorgon blir det jobb igen, endast 2 arbetsdagar kvar på liljeholmen sen ska jag tillbaka till Gärdet. Jag har bara varit uthyrd under ett par månader för att dom behövde folk, jag kommer verkligen sakna det nya fina personerna jag träffat. Jag hoppas verkligen vi kommer fortsätta hålla kontakten.
Dom erbjöd mig anställning på 75% men på Gärdet har jag 100% heltid och jag trivs bra på båda ställena och då återstår vilken anställning som gynnar mig bäst.
Nu ska jag försöka sova lite eftersom jag ska upp och sitta i köer imorgon.
Simma lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0